fredag, januari 20, 2017

... i Hisings-Backa med min kamera igen! :

Sol & värme... bestämde mig för sminka mig ute på balkongen & lackade även naglarna med ett transparent nagellack.












🌞Solsken/vindstilla/ingen  snö/fuktig mark/några plusgrader.🌞 









FREDAGENS: / strömmingen --- jättegod! / kaffe... senare lite rödvin & TV...




.🍷Rödvinet blev till presidentinstallationen... måste nog påpeka att Barrack Obama tillhör skaran en av de bästa. Trump är ett osäkert kort, men det var också Obama en gång i tiden, men skillnaden var att Obama var för mig okänd... Trump känner jag till genom skvallerpressen då han skiljde sig från Ivana Trump.🍷

Snart skall vi åka hem...🚙🚙



🌜De alla jyckarna ligger utplacerade ifrån varandra nu när jag bloggar... dags att fortsätta privatlivet... men det blir hobbyrummet🌛




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥