måndag, november 10, 2008

Veckan har bara börjat:)

Jag tog en tur med hundarna till Svart Tjärn och släppte dom där och de hade skitkul. Sedan travade jag hemåt och mötte en man som jag brukar konstigt nog möta alltid på samma ställe men denna gång blev vi stående och pratade lite lätt för första gången med varandra och sedan travade vi åt varsitt håll, för att jag sedan mötte en annan hundägare med en vit liten hund som blev rädd för mina hundar och lyckades slita sig från matte och matte fick jaga den stackars hunden, men hon fick tag i den till slut, men folk tittade efter henne... Väl hemma är nu hundarna trötta och vatten och mat fick de innan de gick ut, så nu sover dom. Snart ska jag till apoteket och handla lite grejjor bl a strepsils för halsen med smak av honung och citron... och så ska jag handla lite i en matvaruaffär också. Gott Måndagskäk: rotmos och ugnsfalukorv och kokt broccoli.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥