tisdag, februari 03, 2009

Tisdag ännu en dag men ändå bara början på en vecka.

Andra dagen på rehaben och även om man hade sovmorgon känner jag mig tröttare idag. Vi träffade bara sjukgymnast och arbetsterapeut idag, men det var ganska betungande eftersom det sistnämda nämde även jobb och ville höra med mig, så jag fick ge eller försökte ge en kortare version. Som avslutning kom sköterskan fram och sade att vi ses på Torsdag då för planeringsmöte och då får vi reda på om Gert behöver dagrehab eller enbart träning och gymnastik i sånna fall hänvisas man till närmsta primärvård och inte så dumt det heller. Jag tog några bilder idag och jag hade speciellt tänkt att ta kort på den fina bassängen, men det var fullt med folk där så jag fick avstå, få se om det blir en möjlighet på Torsdag.

Gymnastiksalen på bild.

En mindre trädgård med växthus utanför väntrummet.

På denna bilden är det pausutrymme och väntrum, där vi sitter mellan varven.

Här är matsalen där vi äter med kök och här finns lingondricka, vatten, kaffe eller te osv...

Den medhavda och hemlagade maten idag under lunchtid och idag var det bara 1 håltimma precis lagomt.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥