måndag, mars 23, 2009

STATUS: hrm*

Gert tycker det är kul att jag mår bättre och igår var det mina föräldrar som undrade... konstigt för inuti mig känns det inte så... men just nu känns det okej, med musik i bakgrunden och det är Lynyrd Skynyrd och det är okej för mig för vi har liknande musiksmak i detta fall kan man knappast säga vi är olika och där är vi nog ganska identiska mer än på andra områden... slappheten har vi lika... och värderingar. Skillnader då? Bl a är det så att jag har kraftigare humörsvängningar än Gert och när det gäller klädsel föredrar jag färggladare även om jag kan ha mörkt också. Gert är mycket mera för mörkare klädsel än jag. Jag är impulsiv och kastar mig snabbt i saker och ting, vilket kan vara mycket positivt men också negativt... Gert är passivare och det har också nackdelar och fördelar... Gert är mera morgonpiggare än mig...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥