lördag, maj 16, 2009

Nattning...

Jag duschade och tog en lång sådan, samtidigt toppade jag håret på mig själv, en hårsnipa och så tar jag fingret som mått och klipper, strax under 1/2 cm likadant runt om. Detta gör att jag får en något slarvig och ojämn frisyr, men ändå fylligt på nått vis och det kostar inte ett öre:))) Och sedan tvättade jag ur håret med ett schampo och duschade också hela mig. Håret blev fräscht och jag känner mig samtidigt skön och avslappnad efteråt. Inga toningar eller inpackningar eller hårfärgningar här inte sedan ett bra tag tillbaks. Mitt hår är fortfarande blont även om håret mörknat.Men så får det bli också... jag har annat att lägga mina småslantar på. Head and shoulders heter schampot och 2 in one, där även balsam ingår automatiskt. Därefter kollade vi på 2 avsnitt ur "grannfejden" i efterhand... den ena med någon som hade 7-8 hundar och den andra utspelade sig i Sundsvall om en herre med överkänslighet för ljud... inget märkvärdigt program, men ändå på något vis underhållande. Mina föräldrar har inte just denna kanal, därför får de också låna denna efter oss. Nu gör jag en nattasoppa... gjord på soppspaghetti, hackad tomat, buljong, spenat i... Så god natt på er alla där ute från soppköket och vakna gott det är LÖRDAG!!!!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥