onsdag, augusti 12, 2009

In ACTION

Dagen idag ute i Hisings-Backa: MATEN: En skitgod kycklinggryta i ungersk anda fast slovensk. Förövrigt lade jag mitt piss-status på att Klippa till en buske i rund form och en häckberså... med en skitgrym och bra häcksax från BILTEMA för 149:- Gert fixade till att sätta in en jobbig lampa till framlampan och farsan och jag hjälpte till med det praktiska runt detta för att underlätta för Gert att sätta in denna och ut med den trasiga lampa för parkeringsljuslampa. Det gick bra och fortare än man tänkt och då slapp man kostnaden för att lämna in bilen. När vi kom hem tog vi oss en kvällspromenad, eftersom det är en mycket skön natt. Och i morgon tänkte jag och Gert försöka oss på lite gräsklippning. Klädsel: Jeans (ellos), svart linnetunika i bomull från Gekås, Ullared med orange BH från Provea och en svart munkjacka från Gekås, Ullared... Med andra ord enkelt klädval, osminkat och slappt. OBS! Bilderna är tagna med en mobilkamera... Fler bilder i morgon kommer på resultat. Både från mitt håll och Gerts.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥