lördag, september 12, 2009

Bra och dålig lista med jobbet:)))

MIN LÖRDAGS-TERAPI: Min lista på saker som riktigt är trista med jobbet: * GRUPPARBETEN * Inkompitenta eller på fel plats: Chef eller Driftledare * Trista ansvariga som leker chefer * Trist personal som ändå leker chef * Trista rotationer där kunskap försvinner * Trista medarbetare i rotation (inte alltid givetvis) * UtvecklingsSamtal * KSM och klumphantering i all form (hela avdelningen) * Nya KodningsSystemet * STRESS i negativ form * Fjäsk och slickeri * Gängbildningar * Intriger Min lista på roliga saker med jobbet: * Roliga och brokiga människor * SSM och ISM och IRM och SRM och postöppning * ArbetsPlatsTräffar med bulle eller macka * Stress i positiv Form * Raka puckar * Kompisandan * Skvaller * Tjuvläsa kort eller tidningar * Fler fackförbund: fler valmöjligheter Midagg i ugn och ris på spis och nu bloggar jag under tiden, en sorts terapi vad som får mig igång och inte igång... Tjabba, //HV


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥