onsdag, oktober 28, 2009

Les Toil ~ en tidsfråga innan den är klar!!!

Mitt senaste pling "the final art"! Där jag fick se vad jag var nöjd med eller inte... Jag var givetvis... NÖJD, men vill bara ha några små justeringar för att få fram själen... Så strax blir det the FINAL ART och det var så små justeringar att det bör gå fort! Förövrigt... blir det sedan en sammanställning på min egna officiella hemsida... men det meddelas först här i bloggen! Och länkar och vice versa givetvis!!! Och en avatar och kommentars bild och för hemsida med mera för att väl användas!!! Fundera och lura ut lite själva vad ni tror jag har haft som en ren förutsättning, för att jag skall kunna känna mig som en Les Toil Girl ~ mer än bara kurvig eller med kraftigare kropp...eller rent av en "webbfetti" för någon, men det var stå för den själv;)... det är just illusionen och illustrationen bakom framför med mera som skall lyfta fram mig... Jag är mycket mera väl nöjd med samarbetet med Brian, som är en mycket lättsam och en mycket bra kontakt... vilket för mig får mig att kännas som ett extra eller speciellt projekt fokuserat kring Exhibit och ett mycket positivt sådant!!! Och något nytt kretsat ute på nätet och ett roligt sådant!!!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥