tisdag, oktober 13, 2009

TisdagsBloggen:

Vi har käkat makrill och kokt potatis med en sallad till... och därefter promenerat med hundar och är nu här hemma och jag sysslar med projekt "Toil Girls. Jag har redan fått 3 st. förslags skisser att välja mellan och alternativt om jag inte var nöjd komma med nytt uppslag. Jag fastnade för alternativ 2, och nu via mejl diskuterar vi klädsel, färger etc... där jag nu bestämt mig och väntar nu på ett pling:) //Förövrigt skall jag jobba natten och Gert kör mig ned! Söndagsnatten satt jag på en av de nya stol-sadlarna och jag fick ont i svanken:( och dessutom hoppas jag att man inte får problem med inkontinens och sådant:( På MobiltetsCentret hade de en sådan stolsadel, men de hade andra rejäla fina stolar att sitta på... jag noterade att de ytterst sällan använde dessa stolar och när de gjorde detta var när de skulle göra något snabbjobb framför PC på några minuter... Men jag har hört att vi skall få nya riktiga stolar igen, men frågan är väl: NÄR??? Innan dess sitter man väl med inkontinens och luktar gammal fiskkadaver...// Tjingeling. //HV

Ett minne blott att få sitta på en sådan här stol eller Vision 2010?


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥