fredag, november 27, 2009

SEX & relationer:

Förr var jag rena brandsprutan ~ expressen.se FÖRR VAR JAG RENA BRANDSPRUTAN Fråga: Jag är en kille på 41 år som under de senare åren tycker att det kommer mindre sperma när jag ejakulerar. Förr om åren var jag rena brandsprutan, framförallt om jag väntat lite och sedan haft sex längre. Nu, under samma omständigheter, blir det bara några droppar. Vad har hänt? Kan man göra något åt det? Bara 41

SVAR: Harriet

När det gäller ejekulationen verkar det inga problem med om viljan finns... men finns det ovilja och antisexuella känslor med där, så är bra med upplysning ett t.ex via sjukvårdsupplysningen telefon prata om detta om det upplevs jobbigt att ta upp. Annars kan en gynekolog vara bra ~ ring sjukvårdsupplysning för bra tips om bra gynekolog för manliga problem. När det gäller brandsprutan är upplevelsen nog mer för dig själv: känslan av att vara en frustrerande hingst... Men fungerar det som det skall så skall sprutan inte ha något problem om den är mindre för en kvinna... och om det skulle vara ett problem för henne, så får det stå för henne. Sprutan kan minska med åren, men har inget med sexuella akter... akterna är ett stort begrepp... handlar det om onani är det ännu mindre problem... försök utveckla din fantasi mycket mera, så blir fokuseringen på sprutan mindre...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥