torsdag, november 05, 2009

Till helgen...

... om vädret tillåter skall det bli en mycket härlig hundutflykt eller promenad, vilket som, samma sak egentligen på något sätt... I morgon är det FREDAG och jag har precis duschat mig... lite "just glow", varvat med "LUX shimmering SEA". Jag har snabbt lagt fram klädsel, inget märkvärdigt,men något snyggare, sådär... Smink? Nja, lite får jag nog ta, så att man inte ser ut som nyuppstigen ur sängen... nagellack, ja visst, men inte ofta jag använder detta, får se inte 100%... läppstift är något som jag garanterat använder i annat fall är det militärens som gäller då. Jeans brallor till en något finare top... en MC kofta till... mina 2 blombroscher från Indiska eller om jag har detta i håret, då??? Strumpor från ULLARED;) och underkläder från Provea:))) Dojjor, inget märkvärdigt tror jag... eftersom jag inte är skofantast, så har jag bara några stycken att välja på, något sånt...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥