söndag, januari 31, 2010

En lugn dag:

Jag vaknade av att Nellie hoppade upp i sängen intill kudden... hon tyckte nog att det var dags för mig att vakna... 9 timmar sov jag sammanlagt... snacka om en slapp Söndag:) Skööönt med en sådan dag:) Och Gert slipper ut på hala vägar och is... Vi åt resterna från igår men skipade salladen idag...

Hatten på! ... i vanlig ordning och idag valde jag skogen som promenadstråket och det var ju bättre än jag trott... för det första inga folk som störde och för det andra ingen is utan nedtrampad skavsnö... det blev ca 45 min. och det var runt -11 grader kallt. Trots allt det var jätteskönt med en promenad och det snöar småflingor... Nu är jag hemma och det är kopparna kaffe som gäller här. Tvättmaskinen har jag satt på. Våra mobiler är på laddning och på tur står nu även kameran för laddning. Annars är det vila som gäller just nu! Och lite senare under kvällen skall jag och Gert duscha tillsammans där massage ingår:)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥