måndag, januari 25, 2010

TacoSpecial:

Det blev en mycket härlig duschning med massage på varandra och efterföljden blev att man känner sig; ren och len från topp till tå. En liten toppning på mitt hår och en liten lansning på Gerts skägg innan duschen hanns med också i lugn och ro utan stress, SKÖNT! Nu är man redo för Måndag:)))

Vi käkade nyss tacos efter badet... vi äter inte detta ofta precis och sist jag gjorde detta var det inte så jättelyckat, men sedan dess har vi ätit ute och på andra ställen, så jag börjar liksom förstå vad detta är för något om man säger så. I allafall lade jag i olivolja och en klick milda och stekte lök och sedan köttfärsen i detta och sedan kryddan tacomix original och sedan en liten grönsaksblandning av frysta ärtor, majs och röd paprika och en creme fraiche och det fick stå på spisen en stund. På en tallrik lade jag på hackad tomat, rivet äpple och morot och sist köttfärsblandningen och lite riven ost ovanpå och sedan tortillachips till detta... och det blev skitgott. Så detta kommer jag göra flera gånger och ÄNTLIGEN har jag kommit på hur man kan göra tacos enkelt utan att krångla till det.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥