söndag, februari 07, 2010

Bryskt väckning:

Jag fick min sömn, men jag känner mig lite seg... kanske berodde det på ett abrupt bryskt ringande från telefonen... jag sket i att svara... efter en stund gick jag upp för jag fick ångerkänslor " tänk om det var något viktigt - det är ju Söndag". Jag gick upp och kollade direkt nummerdisplayen och det var ett 08-nummer, givetvis ett spam-samtal... sådana där erbjudande... FÖRBASKAT!!! :) Under hela veckans gång har vi nu haft sådana där samtal och på en dag hade vi 3 samtal... det blev snällt... typ: - Det finns ingen med det namnet här... En kyckling är i ugnen och det blir ris till detta... under tiden slappar vi och lyssnar på musik... och sedan tar vi nog en längre tur med bilen och hundarna skall få sig en promenad också... Det blir ingen sallad till maten istället blir det en tonfisksallad till kvällen är det tänkt... Igår städade jag ytterligare i garderoben och det blev 2 kassar med kläder, skärp. väska som skall slängas framåt mörkning... vi satte även på tvättmaskinen och hängde upp några plagg i toan på klädräcket... Jag plockade fram lite nya inomhuspaltor... och slängde några... och plockade fram nya... och här är jag i nya inomhuspaltor och efter maten skall jag klä på mig och borsta tänderna... Vi hörs, //Harriet "Hattie" aka "HV"


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥