tisdag, mars 30, 2010

FilmMåndag:


Eftersom ett möte blev inställt, som jag eventuellt skulle närvara på imorgon, tyckte då Gert att då skall vi se en film ikväll istället och ta det lugnt under Tisdagen och vila ut... Okej, tyckte jag... och filmvalet var lite snopet och filmen börjar lite lugnt för att sedan kunna bli bra eller trist, men vi bägge satt som trollbundna och ingen somnade... hurra för den:)))

... nyduschade var vi innan filmen, men vid hakan har jag fått en jätterodnad som är något sorts blämma som blossat upp... så inte så fräscht ändå dock;)
Något jag ätit...  jag har satt på ACO hudstift från Apoteket så i bild syns detta inte, och efter filmen tog Gert ett kort på mig:






Foto: Gert Vilhelm von Brömssen
Jag är så trött att copyrighten blev fel... det var inte jag som tog kortet på mig alltså:)

FILM:


Harry Brown (2009)
Huvudrollen: Michael Caine

Filmen var grymt bra... en mycket stark 4:a (från skala 1-5 räknat då)





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥