söndag, mars 07, 2010

ORDER:

Nu är detta gjort då... något att se framemot då... innan kassan sinar och jag beställde också från IKEA klädsel till två fåtöljer för att i framtiden bytas ut... tror jeansblått till bägge... så min PCfåtölj lär kanske bli jeansblått och förhoppningsvis lär detta dröja... Detta blir för mig sista beställningar på ett bra tag nu.

Bengans
Jag beställde skivan från Bengans till slut på förbokning; skivans exemplar blir signerad och hamnar direkt i brevlådan den 14:e April. Jag lyssnade på för en stund sedan på "Generation wild" från singeln och det blev avgörande för mig då... på en låt. Och att det faktiskt lät tillräckligt bra för att köpa denna, men det återstår hur resten låter senare när denna dimper ned då. Bra det där med möjligheten med signerade exemplar i samband med nysläpp. Sä är du intresserad av ett signerat ex, så klicka på länken Tredje Albumet.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥