tisdag, april 27, 2010

NattaBloggen:

Vaknade till idag och plötsligt dök det upp i hövvet "TANDHYGIENISTEN"!!!
Jag klockade klockan så att det inte var försent och det var en timma dit... vi skyndade oss... och där var det fullt av LappLisor... Gert fick köra en runda och vi kom överens om ca tre kvart...

Jag kom några minuter försent, men inga problem för Tandhygienisten var en aning sen. Hon fixade till hygienen och sade efteråt att det lönar sig att sköta sina tänder. Det var en tand som jag skall sätta lite tandkräm på och låta tandkrämen torka in någon gång ibland bara.

Och jag ordnade en tid till Gert som inte var så glad över att höra att jag gjort en tidsbokning, men jag förklarade att detta var en tandhygienist och att Gert är nu mogen för en rengöring eller kanske två hos henne, men tandläkaren kan man skippa så länge eller man får fundera över.

Och Gert blev nöjd när jag förklarat hela saken... 800:- för en djuprengöring, men rabatt när man kommer upp i en summa av 3000:-

Sådärja, nu vet jag mina problem med tänder och vilka jag skall hålla kollen på.

Och fixat brevet till Gerts läkare har vi gjort och sedan en kopp te hos mina föräldrar och till sist kollat upp vart "LINDHOLMEN" ligger.

Och duschning och nu börjar man bli trött och redo för slafen:




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥