torsdag, juni 10, 2010

MORGONBLOGGEN:




Jag vaknade tidigt, kan man juh säga, men så har jag semester och kan koppla av och kan lägga mig när jag vill sedan.
Det är lugnt och skönt. Balkongdörren står på glänt. Fågelkvittret och någon gång en bil som glider ute är det enda som hörs.

Jag målade mina naglar, men det märks att jag vaknat tidigt med lite sömn, för det kom lite lack utanför, bättre kan jag:



Här är lite bilder på min stylade frisyr för idag med blommor i håret och några på "den lilla svarta" med jeansbrallor innanför:


Vi skall kolla upp bilen på en verkstad senast lunchtid, förhoppningsvis blir detta på garantin, mer om detta senare då. Gert sover fortfarande.

Förövrigt skall jag handla bakpulver för jag skall göra sockerkaka med äpple och kanel i... Jag är juh inte baktypen, men sockerkaka går snabbt och bra och det är enkelt att göra. Jag kommer göra flera satser för att ta med en bit till Hisings-Backa imorgon... det är juh Fredag då.... och frysa in lite också.






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥