onsdag, augusti 25, 2010

Genuine House:

























Efter dagens största ärende, som på något sätt gjorde mig ändå nöjd mitt i tröttsamheten; att vetskapen och bekräftelsen att just detta ärende är avslutat och nu skall jag ta klivet och gå vidare på nästa nivå med mitt liv.
Och också att jag vet mera nu vart jag går mot eller också kanske snarare medvind vart det än bär hänn.


Det blev en pizza och efter detta en kortare promenad i närheten och sedan bar det av mot affären för att handla lite, så att man har mat här hemma.

Kvällen har gått åt en mindre städning som bl a har med hundar och akvarium att göra.
Tvättat och Gert har hängt upp tvätt.
Fixat med det nya snyggare skostället och satt detta på plats.
Duschat och toppat ca 4mm av mitt hår runt om... tja, blåsten har juh trasslat till håret... därför kammade jag ut håret och toppade detta och duschade hela mig.

Och nu bloggar jag och mina natt tabletter är intagna.




























FOTOGRAF: Gert Vilhelm von Brömssen





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



DAGENS MUSIK:

GENUINE HOUSE ROCKING MUSIC
Hound Dog Taylor and The HouseRockers   
(Levnadstid: 1915-1975  - Födelseort: Natchez  Mississippi - Bostadsort: Chicago Illinois)




~~~~~~~~~~~~~~~~~









♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥