fredag, augusti 27, 2010

NattBloggen:

Dagen i bild och text...

SurströmmingsKalas i Backa:

























Och utav grannarna över staketet fick vi med oss hem en påse gula plommon - lite sötare smak men goda. vi kunde fått mera, men tyckte detta nog räckte väl för två personer:




Väl hemma har jag fixat alla räkningar och upptäckte att nu när jag fixat en kombination av bil-hem-hund på ett och samma bolag och fick ned priset, sååå har vi 2 försäkringar för mycket och där i är en hel del att tjäna. Imorgon skall jag säga upp dessa 2 försäkringar för att få ned kostnaden.

Jag håller fortfarande på att undersöka bluetooth närmare... någon mobilfreak är jag då vwerkligen inte!!!

Detta var dagen , Goid Natt,
//HV


~~~~~~~~~~~~


FILM:

Tja... drama med flera personer i handlingen. "Lite kärringvarning"...
 




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥