fredag, september 03, 2010

Höstkänslor:

































Innan vi åkte ut...  slank det snabbt ned i magen en tallrik A-fil.

Vi hämtade bilen och kom överens om en dag för att lämna in bilen igen. Det känns underbart att ha en bil igen:)))

Vi åkte ut till Hornbach åt Hisingssidan till  för att köpa fiskmat där - 2 stora jätteburkar och till ett bra pris också.

Vid entré fastnade jag direkt för en perfekt blomma till balkongen med höstkänsla. Jag hade tänkt vänta tills ljungen kommer, men det är en tid kvar tills dess... 59:- och en rejäl sak att det räckte med en blomma som fyller ut blomsterlådan. Färgen på blommorna gick mot rostfärg...

Begonia som vi haft har jag slängt för ca 1-2 veckor sedan. Vi brukar ha dom en hel full säsong mot oktober, men i år har jag slarvat med att sköta dom och till slut blev de övervattnade av regnet.


För ca 149:- köpte jag också 4 st snygga designade kartonglådor i olika storlekar.
Den ena skall jag förvara lösa papper, läkarintyg, inbokade tider och telefonnummer osv... och en annan blev till hatthyllan i hallen för att få undan lite och bra blev detta, bättre ordning!!!
2 st kartonger är i nuläget oklart vad vi skall ha dom till, men det blir nog inga problem med här hos oss...

Just nu lyssnar vi på musik och sitter vid PC och kopplar av. Soligt och fint väder har dagen varit, men nu framot eftermiddagen börjar det bli lite kyligare ute.



Coola bilder från IgårNatt:




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥