torsdag, oktober 07, 2010

HöstStämning på en Torsdag:



Vi har kollat upp om bilen och vi har liksom inte bråttom. Stereon skall fixas eller bytas på garanti. Efter 1-2 besök till skall allt vara klart. Alltså inom snar framtid. Därför blev det mat på Hsin Hsin ute vid Stigs Center:


















Efteråt jag liggandes och Gert tar några kort på mig:


































Och jag tog lite senare på Gert och hundar:
































































Och här är den sista bilden där Gert tagit en bild på mig, men jag har trixat lite med den... inget större jobb bakom just denna då:




MUSIK:

Grym platta!!!




 Nästa Platta just nu och dessutom lägger jag ned nu... akvariedags och en melon med lite glass till kaffet.





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥