tisdag, november 30, 2010

Lackar mot jul... :



... innan December ens har börjat och ett snötäcke ligger mot marken; ca -12 grader är det ute inatt... brrrrr*...
Vi tog oss en dusch med inkl. hårtvätt och känner oss fräscha och något renare:




























Jag har bytt ut sängkläderna mot nya rena och skulle vi inte mot all förmodan somna då ligger vi alltid skönt och vilar:




























 Zorros täcke har jag lagt iordning på golvet och här är stolen som hundarnas sängkläder läggs upp på när vi inte använder sovrummet ~ då är sovrummets dörr stängd:
























Nellies plats och när vi somnat ligger hon vid våra fötter, såpass liten är hon, men hon är en långhårig sobel collietik men med minimått:


























Tittis plats när vi går och lägger oss:

























Gerts tomte vid sin dataplats:





















Och här är min tomte vid min plats:


























~~~

Detta skrivbordsunderlägg har jag just nu. Under kvällens lopp mejlade mig Gert denna:








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥