fredag, november 26, 2010

NattBloggen:

Nu... äntligen är det färdigt med hemmajobbet. Jag kände bara att jag inte vill ha detta överhängande mig.
Huvudvärk så det förslår,men den har minskat, men ändå blir det 1-2alindrin på 400 för mig:

























Efteråt fixade jag till A-fil, varm macka med te och såg klart en film som han höll på att se "falsk som vatten". vi hade sett denna för många år sedan sååå det var skönt att man inte behövde hänga med helt... men okej ändock.














Här är våran julvy från våra datorer:




















Och till sist en julstjärna har åkt upp i köket, men mer än så här tänker vi inte ha. Det blev så festligt på balkongen att detta överväger resten. Fast givetvis skall en julkrans sättas upp på dörren och något gammalt "skitjulpynt" i svalen för något lättare julstämning:


























Allt skall vara klart lagom till Första advent och sedan kan man njuta av vintermörkret:)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥