onsdag, februari 09, 2011

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :


Gert tar några kort på mig; i min fåtölj, för att en liten stund senare när jag tar mig en nypa luft på balkongen; för att samtidigt göra en status.

VÄDRET: halvsoligt... där en ljus slöja ligger över den anade blåa himlen under... Vindstilla och +1 grad.


























Här hamnar jag då ute på balkongen till slut:



















Lite piggare kommer jag in och gladare och får syn å en bildpå mig själv där jag har metallic grafitti gråt nagellack... hmmm... jag funderar och frågar Gert: - Vilken skall färg skall jag ta?

Jag får ett mycket bestämt svar tillbaks: - DEN DU HAR I HANDEN DÄR!!!


Här behöver jag varken tänka eller fundera utan bara går på och målar mina fingernaglar... och trär sedan mjukt som i en svepning mina torgvantar och väljer samtidigt att ta på mig svettband om armvristerna... och till sist tar Gert ett enda kort på slutresultatet för da'n...

Jag som i ett nötskal ; ""barrockt" som Gert skulle uttrycka sig om mig helt "inkognito".








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥