tisdag, mars 15, 2011

NATTBLOGGEN:


... jag kände mig dassig och smörjde in mig lite lätt, där det behövs med Tiger Balsam Standard som jag köpte på Apoteket och den doftar skitgott. Men det finns ett stort MEN - jag köpte "fel" sort det skulle vara "soft" och inte "standard".
Soft är starkare... hmmm***... tror jag, eller???
Men denna funkade utmärkt jag tog pyttelite på nästippen, bakom örat och smörjde in en muskelsena vid vänstra knä... känns mycket bättre.

En panodil på 500gr och den löste upp skallen på mig, faktiskt, någorlunda.

Och hudsalvan går loss här på läpparna... ingen filmer inatt bara vila och slappa och strax Te och lite honung i...

Och min kvälls/natt tabletter är intagna. Pyjamasen är på... fit for fight...


//edra Harriet









♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥