måndag, april 25, 2011

NattBloggen:

... en kaffepaus på balkongen... och solstolarna kan lätt vikas så att man kan få plats att gå ute i balkongen om man inte vill sitta...










   ... och efter kaffepausen tar jag en välbehövlig avstressad dusch - fri från allt... toppar lite lätt håret runt om och även luggen... och lite ögonbryn fixas och nagellacket tar jag bort med aceton...  och rengör naglarna samtidigt med en blå nagelborste köpt på hemköp.                               









Jag börjar med fötterna i lugn och ro... filar lite lätt, men det behövdes knappt... och skrubbar lite lätt fötterna och den övriga kroppen med Lux och även håret där det blir ca 2-3 inschamponeringar och sköljer också av kroppen helt noggrant...









Det första jag gör är att vira in håret i en handduk när jag är klar och torkar även den övriga kroppen.





När jag torkat kroppen stryker jag på denna salvan där det behövs och den är köpt på Apoteket receptfritt...
























Till sist har jag tagit på mig en ny härlig pyjamas och även bytt strumpor... ( nåja, denna blå är köpt för flera år sedan egentligen)






















~~~~~~~~~~

MUSIK:
Denna konsert hade Gert påbörjat när jag kom ut härligt avslappnad... jag kollade lite granna och fortsättningen blir en annan gång...





















~~~~~~~~~


FILM:


Denna skall vi se nu, så...
Tjing,
//Harriet














♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥