tisdag, juli 19, 2011

SkogsMulle:



TISDAGENS MÅLTID:  matjesill , färskpotatis, gräddfil med röd lök
DRYCK: citronvatten



















Lyckliga Lotta har tagit sig bra och är fina i sin låda... lite sommarkänsla till maten...







Efter maten åkte vi från Göteborg mot lite regn, men vi fick vår efterlängtade skogspromenad iallafall pågrund av lite uppehåll emellanåt...  så här är min gästbloggare som kan dyka upp här i min blogg något sällan.










Efter promenaden ett fuktigt "JAG"...




























Några bilder som jag tagit på Gerts akvarie för detta intresse får han sköta själv...
Fina malar i fin miljö... Jag har ägnat lite tid för att få lite bättre bilder på Gerts inrådan.


Get blev nöjd med dessa och glad över dom... och jag måste säga det själv att de är godkända.



































Lite godis lät sig väl smakas till sist väl hemma med koppen kaffe och kvällstabletter. 


















Det var Tisdagen detta och strax är det Te som gäller,
//Harriet




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥