onsdag, juli 20, 2011

Rymligt del 1) TEMA; hälsa:

AFTONBLADETS ARTIKEL: Hälsa: rötmånad

Denna artikel är det första jag läser idag när jag stiger upp när jag går igenom: expressen, aftonbladet & G-P

Något tips åkte in. Något kände man till och  några till att få fylla på med.



---------------------------------------------------






Underkläder från PROVEA  ~  Miriale (kvinnoavdelningen) - mitt val  "eleganzia":
... och 10packet vardagsunderbyxor från ELLOS blev det inte idag, men de var sköna och fina och rymliga.






Tunikan och Bolero  från ELLOS:

Ljusa sommarlätta jeans med resår från CELLBES:









Jag gillar rymliga eller sköna kläder , som gärna är något luftig för utflykter när man har hund.


Svejs,
//Harriet

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:

Må döden sova (2011) / deckare
Vi har en dusch med tillhörande massage... får se hur man planerar in detta... hög prioritet. 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥