söndag, augusti 21, 2011

Kvinnor i olika former och ålder:




Idag vaknade jag tidigt, strax efter kl 08.00, varpå jag letat upp lite bilder.

Detta inlägg handlar inte om mode, utan om olika vikt och ålder. Hur lätt är det att enbart döma på utsidan?

En del anser att det dom ser är skönhet eller att trådsmalt är synomt med allt som står för det som är rätt; en del andra föredrar riktigt feta kvinnor, en del enbart lite kurivigare och en del det dom lärt känna... bla bla bla...

Här har jag i alla fall försökt leta fram smala såväl plus size åväl som ålder och hade jag haft ännu mera tid kunde jag gått till ytterligheterna och lagt ut riktigt size zero eller riktiga fetpundare... men, men... här är något urval och kanske är någon bild något för dig? Smaken är som baken tänk på detta för innan du dömer efter utseendet - alla är inte lika, förhoppningsvis och alla tänker inte som DU...

Och hur tänker jag? För att göra svaret kort; ...allt som oftast är det just defeketerna gör personligheten eller karaktären... och ibland när man lärt känna en person som kanske inte på ytan har allt, men sedan ser man inte felen... och bla bla bla... nu skall jag duscha mig från topp till tå och sedan äta middag... sååå håll till godo här är lit bilder;)
Tjing, //Harriet




































-------------------------------------------


Bilder speciellt utvalda av mig:)


CAMERON DIAZ







 HELEN MIRREN








JANIS JOPLIN







KRISTEN STEWART










SEX AND THE CITY















♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥