onsdag, september 07, 2011

Menstruation:






ONSDAGENS MÅLTID: NorrlandsPölsa och mos, skippade legymer, råkost, sallader... you name it...


















... innan måltiden...















Min mens har precis börjat idag, som lite lottodragning ungefär... och det upptäckte jag inte här... utan i duschen och i holken. Hur? Liten slemmig mörk rostad sekretiskt slem för att i duschen påträffa ytterligare ett slemmigt sekret denna gång i lite rödare färg...

Med åren har denna minskat för mig som varit mycket kraftig på mig... men med åldern minskat för att vara "normalt" eller hyffsat i mitt tycke.

Och jag har bokat om min tid till gynekologiska cellprovskontrollen  och det är bra om det gått över tiden en bit så är detta över då för att "gynka"...   
(dessutom att få slippa de tidiga morgontiderna blev det då)

Detta har jag framför mig... tur att man har en kalender att gå efter med alla tider... hundar som skall badas och dittan och dattan... sååå jag har utan att skämmas fullt upp.


Sååå jag har mens... har du???





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥