tisdag, november 01, 2011

NattBloggen:



Nattakäket: mackor och te (ingen bild)

Filmvalet föll på den danska deckarserien "DRAEBER" och vi såg bara första delen på 45 min. och det var det som vi hade ork för. Omslaget är i bild med mig...

Förövrigt när det gäller filmer så är det "De 3 musketörerna - 2011" 1 tim 45 min - som ligger närmast att se till helgen lutar det åt... för lite helgkänsla.
























Efteråt hoppade jag in i duschen för det kändes konstigt i håret... tja... fuktigt... sååå jag har tvättat håret inför natten oxå för att få en gooodare sömn.




Så här ser vår PC avdelning efter några års påbyggnader... min plats är väl synlig och nu är det Te som gäller så här på natten...

Gert sköter sina tabletter och skall strax ta sina, medans jag missat alla idag. Istället fick jag ta mina tabletter inför natten nyligen istället, men å andra sidan har jag tid att ta igen det där med tabletterna.


















GOD NATT,
//Harriet



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥