måndag, januari 30, 2012

VECKA 5 måndag del 3:

Med posten kom det en avi och avsändare ? Lite nyfiken var man nog ändå:)
Jag hämtade ut  gåvan som visade sig vara 2 st ljusstakar specialdesignade. 
Länk:  Skultuna 1607  design Olof kolte

Väl hemma letade jag i skåpen för att göra lite Valentine's stämning och då hittade jag några fina ljusassietter i en påse som blev fin dekor för stakarna... Jag har beställt en ny vaxduk till köksbordet med stora blåa blommor på...  och 4 glas med hjärtan på.



Tog mig en tupplur innan bloggen:




... och till bloggen är det Kaffe och en äppelbitskaka som finns i bilden under... Hundarna fick sig en smakbit. Nellie är som tokig i denna... och det märks. Zorro nöp henne kort och konsist mot rumpen som ett "håll käften"  (hundspråket:)

På Torsdag skall jag hålla en middag hos oss är det tänkt:)

Tjing,

//HV




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥