fredag, februari 03, 2012

-14:

FREDAGENS MÅLTID: Ugns kotlett i lök med kokt potatis/morot/ärtor



















Det blev kallt om näsan direkt... Tubsjalen virade jag runt om huvudet och håret åkte också med in i detta på något vis...

Idag kunde inte hundarna vara lösa för jag gick på ett upplyst ställe med dom. De skötte sig bra.




























Dessa fingerlösa herrhandskarna använder Gert just nu när han kör bil. De har ett extra greppvänligt insydd på handflatan... som gjorda för bil från:  H&M


Väl hemma tar jag hand om den torra tvätten och sätter på en tvättmaskinen med den sista tvätten för denna omgången.

Jag tänker ta mig en dusch om en stund och Gert har plockat fram nattens film.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:

BANG TANGO from the hip (2006)




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥