onsdag, februari 29, 2012

NattBlogg + konst + musik:

Ytterligare ett alster från allas våran familjevän som jag lagt in på min hemsida... DirektLänk: HOLLYWOODVAMPIRE.EU ~ konst 4



Den här nedan finns ej med bland våra alsters. Jag tar med denna in i bloggen.
Bland konstnärer kallas denna för "dussinkonst" med en liten fnysning, men tjusig är denna ändock:)
Sven Brant har gjort denna:)))



Lampskärmen köpte jag idag till kökslampan då jag tyckte skärmen var lite i största laget.
Motivet är prästkragar:) ...


Gert plåtar mig precis när jag kommit in. Det första jag får göra är att sortera in selarna på varsina platser. Och naglarna blev målade över det gröna med röd metallic färg från DEPEND.
























KvällsKäket: äppelbiten, päron/vaniljyoghurt & kaffe


TISDAGENS MÅLTID:  pytt-i-panna
VÄDRET: +7, våtmark och vindstilla

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:

BLACK LABEL SOCIETY the song remains not the same (2011)









♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥