söndag, februari 26, 2012

NattBloggen + film:

LÖRDAGENS VÄDER: +6 och härligt vindstilla:)... rätt skönt, trots att man vaknat på fel sida.

LÖRDAGENS MÅLTID: Sallad + paj + lite syrlig efterrätt till kaffet



















Jag tog mig en timmes promenad med hundarna och det var härligt. Det blev en lång stund ute i H-Backa, eftersom vi inte varit där sååå ofta på sistone.

Varvar ned nu med lite Te och strax min "dagtablett" på så vis "glömmer" jag inte att ta tabletterna och jag sköter detta helt självt... 

Jag har fått rama in rutinerna efter våran dygnsrytm som är nätter. 
Mina kvällstabletter tar jag runt 21.00 och  ibland kan det bli lite senare. Och dagtabletten tar jag innan jag går och lägger mig för jag får inte ta denna för sent och jag kan sova länge, men inte alltid.

Härligt är det när det går åt ljusare nätter... äntligen.

//HV
























~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM: *väldigt kul*

THE ARTIST (2011)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥