tisdag, februari 07, 2012

Vecka 6 och bra början med film:

TISDAGENS MÅLTID: ugnskarre och ris med sommargrönsaker/ rårivna morötter

























Jag ringde och avbeställde min order med vaxduk och istället skall vi åka en sväng om HORNBACH. De har rätt så snygga och lite av varje t om vit spets som vaxduk och dessutom bra pris. Jag har tagit måtten, sååå att man slipper beställa på "måffo" och klippa bort det som blir för mycket.
Jag tänker ha en VALENTINE'S middag här hos oss på tisd. 14 febr. och då vill jag banne mig ha en ny vaxduk. Per morbergs dillkött  har jag planerat göra vid detta tillfälle.
Hej så länge,
//HV

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM: *väldigt spännande & mycket bra*

TREASURE ISLAND (2012)  ÄVENTYR/Sjörövare/pirater/DRAMA  3 timmar



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥