fredag, mars 30, 2012

Inlägg del 2:

FREDAGENS MÅLTID: UgnsLax och kokt potatis/citronvatten

rapsolja, purjolök, någon fryst spenat bit + grönkålsbit, dill, 1 fiskbuljongtärning, grädde, lite mjöl, dill, laxbitar. Gräddas i ugn 175 grader  ca 1 timma.














............
Ny blogglogga:

Min nya BloggLogga... Jag har ett kort tag haft funderingar på att ha en blogglogga på mig utomhus och nu har det äntligen blivit av. 

Klädsel:
sjömantröja grå svart ~ LA REDOUTE
multifärgad tunika/ puma sko ~  ELLOS
militärgöna brallor ~ GEKÅS, ULLARED
marinjacka ~ CELLBES
militärgrön munkjacka ~ CRASHDÏET STORE

Osminkat
Naglarna av märket DEPEND i färgen mörkt vinröd.


............


Ibland behöver hundarna få vara löst springande:



NELLIE 5 år:













TITTI 5 år:















ZORRO 12 år:




Lite Nougat och kaffe unnade jag mig med under kvällens gång... och faktiskt piggnade jag till mig igen...

hälsn...//HV

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥