måndag, mars 19, 2012

Vecka 12 & en fiiin Måndag här:

MÅNDAGENS MÅLTID: UgnsKarré & kokt potatis med råriven morot


















SÖNDAGENS NattaKäket: 1 köttbuljongtärning, lite vatten, 1 tomat, lite pytt-i-panna, persilja och ärtor
Dryck: alkofritt öl (estrella på burk)















Stickad Pannband/halsband/stickade fingerlösa vantar/2 st. stickade armband från ETSY
T-shirt + strumpor från Crashdïet*store
Blå ärmlös tunikatop/Brosch/BH/underbyxa/lättare PUMA dojjja från ELLOS
ResårJeans från CELLBES
Large western wristlet /pungväska för handled från ETSY

Redo för våren... men bara nästan:



Fick lägga om såret med förband för att det inte skall skavas när jag är ute. Väl hemma åkte denna av... ingen dusch för mig idag... är detta tänkt.


VÄDRET: +5, sol och blåste lite granna

Utanför Allum där jag köpte en tavelram på Clas Ohlson.


En härlig promenad idag och det blev på ett annat ställe... lite ombyte;)


















De nya gröna virkade sittdynor och förklädet från CELLBES



Jag har ramat in "ätten nr 932 von Brömssens sköldvapen" från riddarhusets fotograf... en mycket trevlig kontakt, där jag fick lite tips/förslag på tavelramsfärger som kan gå bäst mot "sköldvapnet".
Reultatet blev bättre än väntat och ramen köpte jag på Clas Ohlson



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:








































































-----------------------------

VECKANS WALLPAPERS/SKRIVBORDSUNDERLÄGG:
VECKANS "modell":
Siouxsie Sioux/Susan Janet Ballion







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥