fredag, mars 23, 2012

VECKA 12 + Freeedaaag:

VÄDRET: +15 och sol under dagen, men nu är det bara +5 och vindstilla ute


Bäddad säng och en bild nu igen, lägg märk till "sängkappan"... lite upprepande tråååk, men skööön viiilaaa... vilket jag skall ta strax om men stund och njuta av denna bädd, för det handlar inte om en säng längre... bara en hääärlig bääädd:


Mascaran använder jag ibland på ögonbrynen:


... och med ögonbrynsapparaten noppar jag lite lätt efteråt...


Jag börjar komma igång med sminket igen och jag testar stickningsgrejjjorna igen...
I någon vrå har jag haft liggandes 2st slipsnålar och de har jag tänkt använda och sätta på stickningsblommorna och någon gång för att ha på sig...




































Vårstassen...



 ...............................
YAZOO nutid/dåtid





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥