tisdag, april 24, 2012

Vecka 17 och Tisdagen/städdag känns... :

... toppen om den är inplanerad på schemat och ett dygn efter en helg/röd helg...

TISDAGENS MÅLTID: makaroner/tomat+råriven morot+äppelcidervinäger/karré/CITRONVATTEN














HemmaSPA:)
"Babyfoot"... har kastats i papperskorgen efter en användning. Den satt i mellan ca 15.30-17.30.
Jag utgick från instruktionen... och helt perfekt framför Bloggen... och det blev en lååång bloggning:)


Mina "träsandaler" ute på balkongen för att torkas... även om den riktiga värmen inte visat sig ännu.
+10 grader är det så här frampå kvällskröken (för mig och för några andra är det natt) och nu är de inomhus. 
Träsandalerna är inte redo för utomhusaktiviteter ännu...


































De glada jyckarna... leker av sig på olika sätt å vis...






Jeansjackan åkte på...




... och någon bild väl hemma...



Håret "försvinns" med duschen... såren på magen på väg bort... och sminket åker bort... för tidigt att bryta upp vanan med dusch...







... fötterna känns sköna... bra, med lite hemmaspa någon gång ibland... och jag skall ta mig en dusch... senare åker lapptäcket upp på tvätträcket.


//HV




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥