lördag, maj 05, 2012

NattBloggen/Film:

KvällsKäk: Kaffe/nougatglass+fruktcoctail/


NattaKäket: salladskål(tomat/råriven morot/grön paprika/kokt skinka/äppelcidervinäger 1-2 msk) + snittat bröd + CitronVatten

















Yoghurtskål: mild naturell yoghurt/jordgubb+smultronyoghurt

















The Goatlord berättar om slutet av filmen. Han blir irriterad och tycker att jag tjatar om latinamerika hela tiden... och tar i... Vatikanen i Rom!

Här är lugnt och jag avslutar bloggen... gäääsp... trots att jag sovit under kvällens gång.
GODER NATT,
//HV

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:
HV: *filmen började bra, men sedan tröttnade jag fullständigt... ointressant film och jag tog mig en dusch från topp till tå istället*
The Goatlord: *givetvis inte den bästa film jag sett, men den var bra/hyffsad*

THE DEVIL INSIDE (2012) exorcismdrama baserad på en verklig historia "Rossifallet"



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥