torsdag, maj 10, 2012

Onsdagskvällen i bild/text:

Onsdag och lite godis... så där någon gång ibland.


















Liten runda ute... där jag gjorde självporträtt med ministativet... The Goatlord tog sig en liten runda och kände inte för att vara med i bild och desto mer intresserade sig jyckarna för kameran och på att hålla vakt.








Nattakäk + alkofritt vin:










Mitt ögonbrynsKit från Kick's.


Fint packat och det följde med en mini testparfym +en enkel beskrivning dessutom som synes.







Efter att jag vilat mig i reclinern...











... blev det en dusch och min microfiberhandduksturban åkte på, men nu är den av... Mina läppar är blanka utav "försvarets extra vårdande hudsalva"... men naglarna ser ut som dom gjorde sist.





P:S
Vi pustar ut efter att avbokat tandhygienisten via automatsvararen... The Goatlords idé... Han tyckte det blir alldeles för mycket... och till slut pustade jag bara ut... och nu var detta bara gjort.

Goder Natt,
//HV

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥