tisdag, september 04, 2012

NattBloggen/FILMER:

Mitt i natten måste jag snabbt fixa sängen... efter film...
Det luktar lite stekt fisk och känner med handen på sängen en våt fläck. Den lilla hunden har lämnat en kissefläck efter sig...

Imorgon skulle bli en slapp dag, men en stor rejäl hög av tvätt väntar istället. Stora täcken, så ett enda går väl bara att tvätta åt gången förmodligen...

Nu kommer jag att stänga sovrumsdörren för ett tag... men jag kan inte bli arg för Zorro låg och bredde ut sig så att Nellie inte vågade gå förbi och kissa på "hundtoan" - papperssäck/sopsäck.

Däremot för ett tag sedan ville lillhunden djävlas med mig och kissade på min kudde... Hon hade surat för jag låst in henne när det kom några snabba besök. Då tyckte jag också det luktade stekt fisk, men tänkte inte mera på det förräns jag vaknade dagen efter och fattade... Då var lillhunden mycket snäll & mjuk, minsann... liksom nu.

MEN sängen blev snyggt bäddad till slut, med jyckar måste man ha enkla överkast+matrial och byten...



Äntligen kan jag koppla av eller åtminstone försöka varva ned mig lite... Vid denna tidpunkt är det Te som gäller...
















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:

  *... väldigt bra, men en mera grabbig film... *  

FREELANCERS (2012)  SNUTACTION
















 * del 9 power trip... funkade bra... varje del är på ca40 min...* 

CSI:MIAMI  







post signature

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥