onsdag, september 26, 2012

Snurrigt, men denna snurrigheten idag är lite bättre, än den förra jag hade:




















Lite slappt idag här... men försäkringar fick lite fart och snurr på mig, när jag gör bytet här.Till slut vet jag inte längre med vilket försäkringsbolag jag har kontakt med... MEN efter någon minuts utbristande:- Suck! Pusst! ... gör att jag åter får kontrollen här igen...
 
Vad gäller det?
Jag har tecknat en alldeles ny försäkring och till en mycket billigare sådan...
Det blev lite tokigt under en strulig period och lite smått lurad blev jag, kan man nog säga.
MEN nu blev detta fixat för stunden...

          Slappt blev snurrigt, men fixat... Snurrigheten blev bra idag då jag satt framför PC.
Ett råd när allt flummar igen... ta en kort paus...




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥