tisdag, oktober 09, 2012

Allt är försenat här... när man sover länge... :



Jag steg ur bädden direkt idag när jag vaknade och detta kl 15.00... klädde mig snabbt och någon stund därefter kom matbudet med mina beställda varor.  Jag hade råkat beställa 8 st gurkor istället för 4 st för att göra pressgurka... hoppas de får plats i min skål:)

Riset är på gång, men jag har inte börjat ännu med resten för allt är sent här.

Jag sov hela kvällen och vaknade runt kl 03.00 och var uppe ca 3 timmar innan gick in till bädden igen och somnade nästan på studs. Snacka om att jag sovit en hel del.

Allt känns närapå fixat just nu... 
#... har bytt till Länsförsäkringar, för det var klart mycket billigare.
 Jag tjänar in tusenlappar på detta, annars hade jag inte brytt mig om det hade gällt mindre belopp.
#En order som var förbetald för ett bra tag sedan  hade hamnat på villovägar och jag skall hämta ut ordern/2st läppstift sedan efter maten någon gång.

Nu har jag bara en privat sak kvar, som det har blivit lite struligt med... hoppas det fixar sig under veckans gång.

P:S
Nu skall jag ha mig en kaffepaus och därefter laga till dagens måltid...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥