fredag, oktober 12, 2012

Fullt upp så jag knappt hinner med bloggen... men här är den:


TORSDAGENS MÅLTID: /hemmagjorda köttbullar/ potatismos med lite spenat+grönkål/PressGurka +tomat+päron+äpple/






Vädret var helt vindstilla  och härligt, men att gå i de centrala delarna av staden idag med dessa hundar... tog all kraft.

Bara runt +7 gjorde att jag tog en stickad tubsjal på mig med tillhörande torgvantar.



 StädDagen och allt blev gjort som skulle göras... och under kvällens gång hann jag även HALLOWEEN pynta... 2st minipumpor:) och 2st mini pumplyktor:) MYSIGT BLEV DETTA!!!
 Jag har haft en fullspäckad dag och nu väntar en film på mig... på återseende:)


 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:  *... helt okej...*

KOMMISSARIE SPÄCK (2010) KOMEDI/deckarparodi



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥