fredag, oktober 19, 2012

Jag har bättre flyt idag... :

Jag hade mycket svårt för att somna... sååå svårt att jag funderade på att duscha och redan gå upp för att fixa till käket... osv... men jag kände mig för trött.
Jag somnade runt kl 08.30... och vaknade en liten stund innan väckarklockan som stod på kl. 13.40... då steg jag ur bädden något motvilligt.
Jag startade med en dusch från topp till tå.

Testar mitt nya kornblåa plagg, som nu är i tvättkorgen och började komma igång med måltiden:





 Dukat och klart:



Här puttras det...



Gammeldags ugnsäpplen i större ugnsform:


 KAFFEPLATSEN:


Nya termosen fungerar perfekt och det var som tur inget fel på denna till slut, när den något krångliga funktion satt som den skulle. Några gånger till och  man lär få in vanan.

 
Vädret utanför: /+12/närapå helt vindstilla/mulet/färgglatt men ändå platt/


Akvariet och vädret utanför... min vy från mitt håll:


















Påklädd-osminkat- mina näsringar (1 st gammal läkering + 1st ganska ny  näsring)- naglar i färgen mulbery wine- 
... nyduschad och håret är inte torrt ännu (väldigt tjocka hårstrån).

Nellie har varit något lösare i avföringen, men är nu perfekt och i bild nedan klipper jag bort skiten...

Brådis och nu är det dags för... SMAKLIG MÅLTID!









♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥