onsdag, oktober 31, 2012

Pannband med gulddetalj :

Idag var det matdirekt , som kom på dörren, några varor som jag beställt igår hade utgått tillfälligt ur sortimentet och då har jag en reserv. Ibland händer  att jag också beställer härifrån och då är det när jag behöver någon vara som mathem saknar. Denna gång var det en reservbeställning.
De är också bra. Vad jag menar att det är käckt att ha 2st.

I brevlådan kom det med detta pannband från PeyereShop  .  Detta skall jag ha tillsammans med de 2 st turkostblåa miniblommor för håret till nyårshelgen.
Jag testar pannbandet och det sitter som gjutet. Perfekt dessutom. Nu ligger pannbandet bland mina nyårsattiraljer.
The Goatlord kommer att ha något i guld, men bara en mindre detalj. The Goatlord skrattade när jag plockade ned denna bland nyårsattiraljer. Det var jag som nämligen föreslog denna åt The Goatlord vid en beställning, men att denna skulle vara sååå glänsande guldig kunde man inte veta...







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥