tisdag, oktober 23, 2012

Promenix genom staden... :

TISDAGENS MÅLTID: / UgnsKassler med kokt potatis/grönt: äpple+päron+tomat+äppelcidervinäger/StandardMjölk/


















Min nya kornblåa sak... att ha "si sådär om sistens" och "helt apropå".













Det är ingen annan som vill ha denna platsen eller ens kliva in i denna...
En bild innan jag klev ned i bädden i morse:




 

Starten av promenixen... (1 tim 20 min - inräknat bloggplåtning).
Min ficklampa, men idag behövdes denna ytterst lite.























Lugna puckar, förutom fladdrande "Halloween lyktor"  här och var.
Jyckarna i bild mot slutet av stadspromenixen och de var kopplade allihopa... något de behöver oxå vara ibland... kopplade, faktiskt.






Några  "BloggPlåtningar"  på mig och jyckarna innan vi hoppar in i bilen och åker hemåt...
Det idag väldigt fina stadsbilder.














Varsin påse till film väntar - kanske lakritspandan åker med... återstår 
 att se.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥